Annuleringsvoorwaarden tijdens COVID-19
Annuleren tijdens COVID-19
9.1. Annulering door klanten algemeen
9.1.1. De klant is bevoegd een horecaovereenkomst te annuleren tegen betaling van de annuleringskosten.
9.1.2. Ingeval van no-show is de klant in alle gevallen verplicht de reserveringswaarde te betalen.
9.2. Annulering van een horecadienst bestaande uit het verstrekken van logies
9.2.1. Individuen
Wanneer een hotelreservering is gemaakt voor één of meer individuen gelden voor annulering van die reservering de volgende percentages van de reserveringswaarde die door de klant betaald moeten worden aan het horecabedrijf (tenzij schriftelijk anders is overeengekomen):
Bij annulering:
U kunt tot 2 dagen van tevoren kosteloos annuleren
1 - 2 dagen voor de ingangsdatum 85%
24 uur of minder voor de ingangsdatum 100%
9.4.3. Wanneer een reservering is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het navolgende:
U kunt tot 2 dagen van te voren kosteloos annuleren
1 - 2 dagen voor de ingangsdatum 85%
24 uur of minder voor de ingangsdatum 100%